Silnik Fenhon 4T
MAGNUM EEC to quad z homologacją drogową T3b. Pojazd spełnia wymogi normy EURO5. Napędzany jest niezawodną jednostką FENHON 200 zasilaną elektro gaźnikiem z automatycznym ssaniem. Posiada system chłodzenia w postaci chłodnicy oleju. Zaopatrzony w automatyczną skrzynię biegów oraz licznik cyfrowy, oświetlenie LED, hak z gniazdem elektrycznym, handbary, oparcie i hamulce hydrauliczne
Dedykowany układ wydechowy z końcówką o lekko wyciszonym ustawieniu fabrycznym pozwoli na komfortową i długą jazdę nie sprawiając większych uciążliwości dla uszu
Dedykowany układ wydechowy z końcówką ze stali nierdzewnej zapewnia odpowiedni wyrzut spalin co optymalizuje osiągi
Sprzęgło suche, odśrodkowe z przekładnią CVT
Model Magnum zaopatrzony został w automatyczną skrzynię biegów 1+1 (1 bieg do przodu + wsteczny), która zapewnia idealne oddawanie mocy. Skrzynia automatyczna daje komfort użytkowania i pozwala w pełni cieszyć się jazdą w terenie
Aluminiowe felgi 10 calowe zaopatrzone w opony terenowe QINGDA z bieżnikiem W-TYPE zapewniają odpowiednią przyczepność w każdych warunkach i dają poczucie pewności. Na kołach zamontowane są nakładki plastikowe - BEADLOCKI, które zapobiegają zsunięciu się opony podczas jazdy na niskim ciśnieniu
Mega solidna, hybrydowa rama, stalowa pozwala na obciążenie do 200 kg. Konstrukcja ramy w tym pojeździe jest w stanie przyjąć na siebie duże naprężenia bez obaw o uszkodzenie oraz daje pewność prowadzenia w różnych warunkach
Model Magnum z homologacją drogową został wyposażony w nożny hamulec, który równomiernie rozkłada siłę hamowania na przednie i tylne zaciski hydrauliczne. Klamka hamulca umieszczona na kierownicy pełni funkcję hamulca postojowego, który musi być zaciągnięty i zablokowany specjalną zapadką podczas postoju pojazdu, dzięki czemu mamy pewność, że pojazd nie odjedzie na wzniesieniu
Wielowahaczowe Dual Arm ze sworzniami oraz regulowanymi amortyzatorami Dual Shock Absorber zapewniającymi płynność poruszania się w terenie przy zachowaniu odpowiedniej przyczepności. Z tyłu z kolei mamy solidny wahacz z centralnie umieszczonym, amortyzatorem Monoshock wyposażonym w regulacje twardości
Wersja z homologacją drogową została wyposażona w pełne oświetlenie LED. Z przodu mamy do dyspozycji światła do jazdy dziennej (tzw. łezki), światła mijania i drogowe, jak również kierunkowskazy umieszczone na przednim bumperze oraz w światłach do jazdy dziennej. Ponadto po bokach przedniego bagażnika są małe lampki, tzw. obrysówki. Z tyłu z kolei mamy 2 lampy boczne, w których umieszczone są światła mijania, wstecznego, światła stop oraz kierunkowskazy. Dodatkowo pojazd posiada oświetlenie tablicy rejestracyjnej oraz światła odblaskowe na bokach
Wyprofilowane podnóżki z tworzywa połączone z obudową tworzą spójną całość. Podnóżki są perforowane dzięki czemu masz pewne podparcie w każdych warunkach
Szerokie i wygodne siedzisko zapewnia komfortową jazdę w różnych warunkach, a zamontowane oparcie jest dodatkowym atutem jeśli będziesz chciał zabrać pasażera w podróż
Silnik | Fenhon 4T z chłodnicą oleju |
Pojemność | 200cm3 |
Moc | 10 KM |
Rozruch | Elektryczny
|
Skrzynia biegów
| Auto. 1-biegowa+R |
Koła | 10″ |
Hamulce przód
| Tarczowe hydrauliczne
|
Hamulce tył
| Tarczowe hydrauliczne
|
Napęd | Łańcuch |
Wymiary
| dł. 1700mm szer. 1100mm
|
Wysokość siedziska
| 430mm od podnóżka |
Maksymalne obciążenie
| 200KG |
W ofercie posiadamy pojazdy offroadowe dla dzieci i dorosłych, oraz akcesoria i części zamienne do naszych produktów.